Новости Статьи Обучение Термины Компании Банковские металлы
Новости
06.12.19

НАБУ открыло дело против "слуги народа" Холодова
06.12.19

Хозсуд Киева отменил решение АМКУ о штрафе группе "ТАС"
05.12.19

Нацкомфинуслуг сократила список подлежащих проверкам страховщиков
05.12.19

За три квартала объем чистых премий СК увеличился на 18,8%, валовых - на 16,3%
05.12.19

Небанковские финансовые учреждения инвестировали в ОВГЗ свыше 11 млрд грн

Все новости >>>

7264.png

Мнение профессионала
Инвестиция в стиральную машину сегодня принесет людям большую выгоду, чем НПФ

НКЦБФР обнародовала законопроект, который прописывает основы внедрения накопительного уровня пенсионной системы в Украине. Если парламент одобрит документ, уже с 2023 году каждый работающий украинец в возрасте до 40 лет будет обязан ежемесячно отчислять в специальный накопительный фонд 2% дохода, чтобы обеспечить себе достойную старость. Со временем размер отчислений достигнет 10%.

Тимур Хромаев: глава НКЦБФР
Правило успеха
"Сначала мы должны сделать усилие, а потом собирать урожай"
Страхование

18379.jpg


Автострахование
МТСБУ поддержало проведение "Тижня безпеки дорожнього руху"
16.05.19

З 06 по 12 травня 2019 року Україна долучилась до проведення 5-го Глобального Тижня безпеки дорожнього руху ООН. Метою заходу є привернення уваги до складної ситуації з безпеки дорожнього руху в Україні, сприяння вихованню культури поведінки на дорозі серед населення, об’єднання зусиль суспільства задля зменшення кількості смертей і травм внаслідок ДТП.

Координатором проведення заходів Тижня безпеки дорожнього руху в Україні виступає ДП «Український науково-дослідний інститут медицини транспорту» МОЗ України.

материалы в тему:
Всеукраїнський тиждень безпеки дорожнього руху відбувся за сприяння Уряду України, профільних комітетів Верховної ради України, органів місцевого самоврядування. Традиційно співорганізаторами проведення Тижня стало Моторне (транспортне) страхове бюро України та Міжнародний благодійний фонд «Допомоги постраждалим внаслідок ДТП».

Від МТСБУ в заходах Тижня взяли участь Генеральний директор Бюро Володимир Шевченко та начальник департаменту інформаційного забезпечення, аналізу та методології страхування МТСБУ Олена Машаро.
Олена Машаро виступила із доповіддю «Практичні аспекти обов’язкового міжнародного страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів». Вона зазначила, що страхування відіграє важливу роль в сфері безпеки дорожнього руху як інструмент фінансового захисту інтересів учасників ДТП, в тому числі при транскордонному русі транспортних засобів. Україна з 1998 року є одною з перших країн колишнього СРСР, яка стала членом системи міжнародного страхування «Зелена картка».

Для того, щоб страхування могло повною мірою виконати функції фінансового захисту, автовласники мають дотримуватись вимог законодавства з ОСЦПВ, а саме:

  1. Водії транспортних засобів із іноземною реєстрацією на території України повинні мати міжнародний страховий сертифікат системи «Зелена картка», виданий іноземною компанією та чинний на території України або поліс обов’язкового внутрішнього страхування цивільно-правової відповідальності від українського страховика (поліс може бути у паперовій або електронній формі).
  2. Українські автовласники, що їдуть за кордон на авто, повинні мати міжнародний страховий сертифікат системи «Зелена картка», виданий українським страховиком-повним членом МТСБУ, та який має діяти на території країни перебування протягом всього строку перебування авто за кордоном. Якщо країна відвідування не є членом міжнародної системи «Зелена картка», водій транспортного засобу (ТЗ) має діяти відповідно до правил перебування іноземних ТЗ у країні відвідування.

З лютого 2019 року Державна Прикордонна Служба України розпочала перевірку в автоматичному режимі наявності та чинності страхових сертифікатів «Зелена картка» під час перетину кордону українськими автовласниками.

В своїй доповіді Олена Машаро надала практичні рекомендації та звернула увагу на особливості порядку дій українських автовласників у випадках ДТП на території України за участю ТЗ з іноземною реєстрацією, а також щодо дій водіїв українських ТЗ у випадках ДТП за їх участі на території інших держав.

В ході доповіді були наведені статистичні показники, що характеризують стан сегменту страхування «зелена картка». Згідно даних МТСБУ, протягом 2018 року в Україні було укладено майже 409 тис. договорів обов’язкового страхування щодо забезпечення відповідальності власників іноземних ТЗ на території України та сталося майже 9 тис. ДТП з вини водіїв ТЗ на іноземній реєстрації. З них понад 6,8 тис. страхових випадків на суму майже 100 млн. грн. були врегульовані за договорами внутрішнього страхування, біля 1 тис. випадків на суму понад 45 млн. грн. – за договорами міжнародного страхування іноземних страховиків. У майже 700 випадках іноземні авто не мали страхового забезпечення, виплати потерпілим, що мали чинні поліси обов’язкового страхування, були здійснені за рахунок коштів централізованого Фонду захисту потерпілих МТСБУ. Загальна сума таких виплат - понад 20 млн. грн. Після здійснення виплат з зазначеного фонду, МТСБУ веде роботу щодо стягнення сум відшкодування з винуватців ДТП у порядку регресу. Найбільша кількість ДТП за участю іноземних ТЗ на території України була скоєна водіями автомобілів з польською, литовською та болгарською реєстрацією.

В 2018 році українськими автовласниками було укладено 7,55 млн. договорів міжнародного страхування «зелена картка» та скоєно понад 3,5 тис. ДТП за межами України. Розмір нанесених збитків складає біля 10,5 млн. євро. Найбільша кількість ДТП по українських «зелених картках» у 2018 р. сталась в Польщі (28,4%), Росії (21,7%) та Німеччині (9,7%).

Завершуючи доповідь, Олена Машаро зробила висновок про те, що система обов’язкового страхування автоцивільної відповідальності надійно працює та відповідає інтересам учасників дорожнього руху як в Україні, так і за її кордонами, незалежно від країни реєстрації ТЗ. Важливо докладати зусиль, аби всі автовласники мали поліси обов’язкового страхування.

Генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко зазначив: «Безпека дорожнього руху – дуже гостре, болюче питання для України. За підсумками першого кварталу поточного року ми знов бачим зростання як кількості ДТП, так й кількості постраждалих та загиблих в них. Для вирішення проблеми потрібні комплексні заходи та спільні зусилля, часткою яких є проведення Тижня безпеки дорожнього руху. Ми високо цінуємо зусилля організаторів заходу та традиційно підтримуємо цей важливий крок до підвищення безпеки на шляхах країни».


Финансовый навигатор TRISTAR.com.ua




Если вы обнаружили ошибку на этой странице, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter.
Темы
Финтех
Аграрная сфера
Чемпионат по страхованию
Страховые объединения
Интересное в страховании
Страхование жизни
Автострахование
Медицинское страхование
Страхование рисков
Агрострахование
Страхование имущества
Страхование туристов
Страхование и банки
Мошенничество в страховании
Пенсионные фонды
Обзор рынка страхования
Мнение профессионала
Интервью
Руководители: о личном
Подкасты
Исследование
Перестрахование
Страховые брокеры
Страховые компании
Слияния и поглощения компаний

Все темы >>>
Рассылка

Анонсы | Подкасты | Акции | Реклама | Песочница | Партнеры | О нас | Правовая информация

Страховой каталог INS.ORG.RU Rambler's Top100 Система Orphus
©2007-2019 TRISTAR.com.ua - твой финансовый навигатор!
© При полном или частичном использовании информации прямая гиперссылка на сайт TRISTAR.com.ua обязательна.