Новости Статьи Обучение Термины Компании Банковские металлы
Новости
31.03.20

В ЕБА заявили, что депутаты не учли ряд предложений бизнеса в антикризисном законе №3275
31.03.20

Французская Covea не отказывается от покупки перестраховщика PartnerRe несмотря на коронавирус
31.03.20

Застрахованный ущерб от урагана "Деннис" оценен в 286 млн евро
31.03.20

Верховная Рада сняла мораторий на продажу земли с 1 июля 2021 года
30.03.20

Верховная Рада уволила министра здравоохранения Емца

Все новости >>>

7264.png

Мнение профессионала
Инвестиция в стиральную машину сегодня принесет людям большую выгоду, чем НПФ

НКЦБФР обнародовала законопроект, который прописывает основы внедрения накопительного уровня пенсионной системы в Украине. Если парламент одобрит документ, уже с 2023 году каждый работающий украинец в возрасте до 40 лет будет обязан ежемесячно отчислять в специальный накопительный фонд 2% дохода, чтобы обеспечить себе достойную старость. Со временем размер отчислений достигнет 10%.

Тимур Хромаев: глава НКЦБФР
Правило успеха
"Жизнь слишком коротка, чтобы каждый день заниматься нелюбимым делом"
Страхование

18379.jpg


Автострахование
В МТСБУ рассказали, как работают страховщики ОСАГО в период карантина
25.03.20

Відповідно до рішення Уряду з 17 березня 2020 р. до 3 квітня 2020 р. заборонено роботу суб’єктів господарювання, яка передбачає приймання відвідувачів, крім роздрібної торгівлі продуктами харчування, пальним, засобами гігієни, лікарськими засобами та виробами медичного призначення, засобами зв’язку, провадження банківської та страхової діяльності.

Як йдеться в повідомленні МТСБУ, таким чином, страхові компанії продовжують працювати і виконувати свої зобов’язання перед клієнтами та постраждалими.

Як
материалы в тему:
відбувається робота страховиків ОСЦПВ в умовах карантину?

  1. Забезпечується посилений режим дезінфекції у офісах: обробка дезінфекторами приміщень, підлоги, всіх поверхонь, кварцювання чи інше обеззараження повітря. Співробітники СК працюють в масках та рукавичках, допускаються до роботи лише ті, хто не має жодних ознак ОРВІ чи простудного захворювання. Працівники, хто перебував за кордоном (або чиї близькі родичі перебували) останнім часом, не допускається до роботи і залишаються вдома в карантині. Таким чином забезпечується максимальний рівень безпеки для відвідувачів офісів страховиків та співробітників страхових компаній.
  2. Частина компаній для скорочення кількості особистих комунікацій організували спеціальні скриньки для прийому кореспонденції, аби страхувальники чи постраждалі могли залишити документи, не відвідуючи офісу страховика та не контактуючи із співробітниками. Деякі компанії повністю припинили особистий прийом громадян, але чітко та безперебійно працюють, надаючи консультації та приймаючи документи звичайною або електронною поштою чи через інші електронні канали комунікацій.
  3. Організований дистанційний прийом споживачів з використанням сучасних каналів віддаленої комунікації (телефон, Skype, Viber, інші месенджери). Документи щодо події, що має ознаки страхового випадку, можна оформити самостійно або за допомогою консультацій страховика і передати дистанційно. У більшості страховиків на сайтах є відповідні інструкції щодо дистанційної передачі документів та налаштоване необхідне програмне забезпечення. Частина страховиків ОСЦПВ у зв’язку з кризовою ситуацією дозволяє подавати копії документів (скани, фотокопії) он-лайн, а оригінали документів готові приймати пізніше, після закінчення карантину.
  4. Також окремі компанії дозволили клієнтам самостійно проводити огляд пошкодженої автівки шляхом фото- та відео-фіксації пошкоджень у випадках, коли немає підстав щодо об’єктивності наданої інформації або відсутні складні обставини випадку. Більшість страховиків не вимагають зараз приїздити до офісу страхової компанії для огляду автомобіля, за домовленістю с представником СК такий огляд можна організувати у будь-якому зручному місці, зокрема, на безпосередньо на СТО.
  5. Звертаємо увагу, що відповідно до норм закону «Про ОСЦПВ» інформація про подію, що має ознаки страхової, має бути подана до страхової компанії протягом 3-х робочих днів з моменту ДТП, але в законі не йдеться про те, що інформація має бути подана особисто до офісу страховика! Відповідно за вимог закону, страховик фіксує телефонне повідомлення про ДТП, яке є підтвердженням факту повідомлення про страховий випадок, і таке повідомлення підлягає тривалому зберіганню. Тож повідомляйте про ДТП за телефоном або звичайним листом.

«Загальна порада – відкрито спілкуйтесь із страховиком, з яким укладаєте договір ОСЦПВ чи від якого отримуєте страхове відшкодування. Страхові компанії зараз роблять все можливо, аби знизити ризик зараження коронавірусом для відвідувачів та співробітників, то ж запроваджена ціла низка заходів, що сприяє віддаленому врегулюванню. Які саме умови пропонує ваш страховик – дізнавайтесь у нього. У більшості страховиків інформація щодо роботи у в умовах карантину викладена на сайті компанії, також вони завжди готові відповісти на ваші питання за телефоном, скайпом, вайбером, іншими електронними каналами комунікацій», - зауважив Володимир Шевченко, генеральний директор МТСБУ.


Финансовый навигатор TRISTAR.com.ua




Если вы обнаружили ошибку на этой странице, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter.
Темы
Финтех
Аграрная сфера
Чемпионат по страхованию
Страховые объединения
Интересное в страховании
Страхование жизни
Автострахование
Медицинское страхование
Страхование рисков
Агрострахование
Страхование имущества
Страхование туристов
Страхование и банки
Мошенничество в страховании
Пенсионные фонды
Обзор рынка страхования
Мнение профессионала
Интервью
Руководители: о личном
Подкасты
Исследование
Перестрахование
Страховые брокеры
Страховые компании
Слияния и поглощения компаний

Все темы >>>
Рассылка

Анонсы | Подкасты | Акции | Реклама | Песочница | Партнеры | О нас | Правовая информация

Страховой каталог INS.ORG.RU Rambler's Top100 Система Orphus
©2007-2020 TRISTAR.com.ua - твой финансовый навигатор!
© При полном или частичном использовании информации прямая гиперссылка на сайт TRISTAR.com.ua обязательна.