Потребители требуют инноваионных способов оплаты - исследование
22.09.15
Відповідно до результатів опитувань, проведених компанією MasterCard перед Всесвітнім конгресом із роздрібної торгівлі, споживачі очікують на новітні технології оплати. Саме тому в найближчому майбутньому можна буде відмовитися від паролів та підтверджувати свою особу за допомогою біометричних даних.
Київ, 21 вересня 2015 р. – Глобальні тренди свідчать про те, що сучасні споживачі все частіше використовують новітні технології у своєму повсякденному житті. Це змушує представників різних галузей економіки, зокрема сфери роздрібної торгівлі, більш ретельно прислухатися до потреб своїх
клієнтів та впроваджувати інноваційні методи взаємодії з покупцем.
Відповідно до висновків глобального опитування споживачів, проведеного компанією MasterCard, 80 % рішень про покупку люди приймають з використанням цифрових пристроїв. Споживачі стають «розумнішими» і обирають товари, які краще, ніж раніше, задовольняють їхні потреби. Це стає можливим завдяки новітнім технологіям, які допомагають проаналізувати товари в онлайні перед покупкою. Проте офлайн-магазини, як і раніше, не втрачають своєї важливості, адже дев’ять із десяти покупок споживачі здійснюють саме там.
Ключові висновки дослідження:
Світовий тренд: новітні технології необхідні для здійснення покупки. 80 % споживачів роблять покупки за допомогою новітніх технологій: клієнт із легкістю перевіряє ціну в онлайні, замовляє товар на сайті в один клік, або прямо в магазині детально ознайомлюється з товаром, просто зайшовши в інтернет зі свого смартфону. 60 % сучасних споживачів витрачають більше часу на аналіз та вивчення продукту онлайн, ніж два роки тому.
Офлайн-магазини і досі популярні. Зростання електронної комерції як частки загальних продажів роздрібної торгівлі не буде кардинально стрімким (7,5 %), тому що покупці і досі віддають перевагу офлайн-магазинам через кращий сервіс, швидшу доставку товару, а також можливість поспілкуватися.
Товари повинні бути в наявності. Сучасні покупці знають, чого вони хочуть, і, як стверджують 73 % респондентів, найбільшим розчаруванням для них стає повідомлення, що товару немає в наявності.
Нове покоління онлайн-ідентифікації замінить паролі
Результати опитування споживачів показали, що 53 % респондентів забувають паролі більше одного разу на тиждень та витрачають понад десять хвилин на відновлення облікових записів. У результаті, більше третини людей не завершує покупку онлайн.
У середньому, споживачі вводять паролі вісім разів на день у десяти різноманітних онлайн-сервісах або додатках. Відповідно, більше половини споживачів бажає, щоб паролі замінили на щось більш зручне. Саме тому компанія MasterCard розробила та презентувала ідентифікаційну перевірку MasterCard, яка усуває необхідність використання паролів під час здійснення покупок онлайн.
Перевірка буде визначати власника картки та завершувати транзакцію, використовуючи технологію ідентифікації нового покоління, яка передбачає використання одноразових SMS-паролів та аналіз біометричних даних. Відома як багатофакторна автентифікація, вона працює зі смартфоном споживача: отримує і передає інформацію про те, ким є споживач (біометричні дані), а не що він знає (паролі). Споживачам необхідно лише торкнутися пальцем до сканера свого смартфону або моргнути в камеру, щоб підтвердити свою ідентичність та провести платіж. Сотні власників карток в Нідерландах вже почали використовувати це новаторське рішення.
Ідентифікаційна перевірка MasterCard вирішить проблему «залишеного кошику», що призведе до збільшення кількості продажів у магазинах роздрібної торгівлі. До середини 2016 року сервіс буде доступним у США, а в у 2017 році буде реалізований і на інших ринках. У MasterCard впевнені: біометрія – це майбутнє онлайн-автентифікації.
*Методологія дослідження поєднує аналітичні дані на основі транзакцій MasterCard зі спеціалізованими онлайн-дослідженнями споживачів, проведених у липні 2015 року на 9-ти ринках: Бразилія, Китай, Німеччина, Гонконг, Індонезія, Польща, ОАЕ, США та Великобританія. Онлайн-опитування проводилося в липні 2015 року та охопило 11,337 людей.