Новости Статьи Обучение Термины Компании Банковские металлы
Новости

Все новости >>>

 

Мнение профессионала
В шаге от доверия. Что изменится для клиентов на рынке страховых услуг

Если для европейцев страховать свое имущество, жизнь или здоровье так же естественно, как дышать, то в Украине ситуация другая. Доверять страховщикам граждане все еще не спешат, выбирая из всего разнообразия страховых услуг преимущественно медицинское или автострахование. Новый закон о страховании коренным образом меняет рынок страховых услуг. Какие перспективы он открывает для потребителей и станут ли украинцы больше доверять страховщикам?

Ольга Шумик: директор Департамента методологии регулирования деятельности небанковских финансовых учреждений НБУ
Правило успеха
"Лучшее время действовать уже наступило"
Страхование

 


Автострахование
МТСБУ: количество жалоб на страховщиков растет за счет деятельности автоюристов
07.06.19

МТСБУ у 1 кв. 2019 р. отримало 457 скарг від потерпілих та страхувальників на дії страхових компаній (на 86 скарг більше, ніж в попередньому кварталі). Про це йдеться в повідомленні МТСБУ.

Рівень скарг теж дещо зріс – за підсумками 1 кв. 2019 р. він становить 1,39% від загальної кількості врегульованих вимог, тоді як в 4 кв. 2018 року показник становив– 1,24%.

Найбільшу кількість скарг отримано на СК «Галицька» (63 шт.), СК «ОМЕГА» (61), НАСК «ОРАНТА» (37 шт.). На роботу шістьох страховиків: «АСКО-Донбас
материалы в тему:
Північний», «Гарантія», «Експрес Страхування», «Саламандра», «Колоннейд Україна», «АСКО-Медсервіс»* та «Скарбниця» не надходило жодної скарги (*«АСКО-Медсервіс» не зробило також і жодної виплати протягом 1 кв. 2019 р.).

За показником «рівень скарг від потерпілих та страхувальників» (кількість скарг до загальної кількості врегульованих СК вимог) найгірші показники мають СК «ОМЕГА» (34,0%), СК «Галицька» (24,5%) та СК «СК «Інтер-Поліс» (8,1%).

«У першому кварталі цього року ми спостерігаємо певне збільшення скарг та відповідне погіршення показників «світлофору». На тлі зростання кількості та сум страхових виплат, при скорочення строків врегулювання та підвищення частки страхових подій, врегульованих у строки до 90 та 120 днів, є підстави вважати, що кількість скарг зростає в тому числі за рахунок діяльності так званих «автоюристів», які вводять в оману постраждалих в частині того, що без написання скарг до МТСБУ вони не отримають відшкодування. Проте страховики-члени МТСБУ повинні розуміти, що споживачі стають більш вимогливими до рівня сервісу, швидкості та зручності процедури врегулювання страхових подій, а тому створювати таку якість врегулювання та комунікацій з клієнтами, що не викликатимуть жодних обґрунтованих зауважень від них», – прокоментував генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко.


Финансовый навигатор TRISTAR.com.ua




Если вы обнаружили ошибку на этой странице, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter.
Темы
Финтех
Аграрная сфера
Чемпионат по страхованию
Страховые объединения
Интересное в страховании
Страхование жизни
Автострахование
Медицинское страхование
Страхование рисков
Агрострахование
Страхование имущества
Страхование туристов
Страхование и банки
Мошенничество в страховании
Пенсионные фонды
Обзор рынка страхования
Мнение профессионала
Интервью
Руководители: о личном
Подкасты
Исследование
Перестрахование
Страховые брокеры
Страховые компании
Слияния и поглощения компаний

Все темы >>>
Рассылка

Анонсы | Подкасты | Акции | Реклама | Песочница | Партнеры | О нас | Правовая информация

Страховой каталог INS.ORG.RU Rambler's Top100 Система Orphus
©2007-2024 TRISTAR.com.ua - твой финансовый навигатор!
© При полном или частичном использовании информации прямая гиперссылка на сайт TRISTAR.com.ua обязательна.