"Неверных решение не бывает - мы не знаем, лучше ли та дорога, на которую мы не свернули"
Страхование
Обзор рынка страхования В МТСБУ рассказали, на каких страховщиков не поступило ни одной жалобы за квартал
23.11.20
До МТСБУ у 3 кв. 2020 р. надійшло 328 скарг від потерпілих та страхувальників на дії страхових компаній, що на 48 скарг менше, ніж у попередньому 2-му кв. 2020 р., і на 72 скарги менше, ніж за показниками аналогічного періоду минулого року. Тренд до зниження кількості скарг тримається весь 2020 р.
Рівень скарг вперше за тривалий час у 3 кв. 2020 р. становить менше 1% (0,91%), що на 0,25% в.п. менше, ніж у попередньому кварталі. Найвищий рівень скарг зафіксований у страхових компаній «Омега» (9,8%), «Мега-гарант» (5,0%) та «АСКА» (5,0%).
Згідно з графічним інформером «світлофор», збільшилась кількість страховиків, які мають зелені індикатори оцінок за всіма трьома показниками. У 3 кв. 2020 р. кількість таких компаній становить 29 (проти 26 у 2 кв. 2020 р.). Як і попереднього кварталу, жодна страхова компанія не отримала «червоного світла» за показником «Загальна оцінка діяльності страховика», і лише три страхові компанії мають за цим показником «жовтий» колір світлофору.
Два страховики отримали незадовільну оцінку за показником «Якість врегулювання збитків» та чотири - за показником «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників».
Генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко прокоментував: «Приємно відзначити, що в нашому «світлофорі» вже другий квартал поспіль, незважаючи на карантинні складнощі, стає більше зеленого кольору. Разом із стабільною тенденцією до зменшення кількості скарг на дії страхових компаній це є свідоцтвом того, що страховики ОСЦПВ продовжують якісно виконувати свої зобов’язання перед постраждалими в ДТП».