Новости Статьи Обучение Термины Компании Банковские металлы
Новости

Все новости >>>

 

Мнение профессионала
В шаге от доверия. Что изменится для клиентов на рынке страховых услуг

Если для европейцев страховать свое имущество, жизнь или здоровье так же естественно, как дышать, то в Украине ситуация другая. Доверять страховщикам граждане все еще не спешат, выбирая из всего разнообразия страховых услуг преимущественно медицинское или автострахование. Новый закон о страховании коренным образом меняет рынок страховых услуг. Какие перспективы он открывает для потребителей и станут ли украинцы больше доверять страховщикам?

Ольга Шумик: директор Департамента методологии регулирования деятельности небанковских финансовых учреждений НБУ
Правило успеха
"Каждое более сложное задание требует большей устойчивости к разочарованию"
Страхование

 


Нормативно-законодательная база
Новый закон об ОСАГО изменит принципы выплаты возмещения владельцам неновых автомобилей
03.12.21

Про це заявив генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко, розповідаючи про хід роботи над новою редакцією закону України «Про «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів».

«Чинний закон «Про ОСЦПВ», прийнятий в 2004 році, базувався на європейських практиках, однак в ньому є норми, що викликають обґрунтовані нарікання у людей, які постраждали в ДТП. Один з основних таких моментів – саме виплати з урахуванням зносу на запасні частини, що підлягають заміні під час ремонту. Тому в новому законопроекті ми відходимо взагалі від
материалы в тему:
концепції зносу і переходимо до концепції «приведення пошкодженого автомобілю до стану, в якому він був до ДТП», - роз’яснив він.

Експерти ринку зазначають, що в європейських країнах 93-96% виплат провадяться безпосередньо на СТО задля компенсації витрат на відновлювальний ремонт, а не як кошти, що сплачуються постраждалому. Грошові виплати здійснюються лише в окремих випадках. Наприклад, коли відновлення автомобілю після ДТП є економічно недоцільним.

Така концепція здійснення компенсації шкоди, що зазнав автомобіль внаслідок ДТП, має значні переваги, зокрема:

1. Відхід взагалі від необхідності розрахунку зносу, тому що для ремонту автомобіля можна використовувати неоригінальні (ліцензійні) запчастини або запчастини, що були у використанні, в тих випадках, коли саме ці деталі не впливають на безпеку подальшої експлуатації авто. Україна зобов’язалась імплементувати Директиву ЄС про техогляд. Згідно проекту закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів відповідно до вимог Угоди про асоціацію між Україною», що базується на Директиві, передбачається обов’язковість не лише загального техогляду, але й техогляду для автомобілю, відремонтованого після ДТП. Відповідно, вузли та агрегати відремонтованого після аварії автомобілю перевірятимуться щодо безпечності експлуатації та відповідного технічного стану.

2. Виплата відшкодування на СТО і подальший відновлювальний ремонт автомобілю є кроком для запобіганням можливого незадоволення і конфліктів щодо розрахунку розміру матеріального збитку. Постраждалому не потрібно буде перейматись питанням, чи вистачить грошей на ремонт, якщо він отримує з СТО вже відремонтований автомобіль.

В певних випадках за згодою між страховиком та постраждалим може бути виплачена компенсація у грошовій формі. Наприклад, коли постраждалий взагалі не хоче ремонтувати пошкоджену автівку, а планує продати її з дисконтом, який враховує пошкодження внаслідок ДТП.

Нагадаємо, зараз виплата страхового відшкодування за автомобілі іноземного виробництва, старші 7 років, та вітчизняного старше 5 років, відбувається з врахуванням так званого «зношування запчастин». Розмір зносу розраховується відповідно до Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів.

«В Україні середній вік автопарку, за різними оцінками, становить від 19 до 24 років. Зараз згідно чинного законодавства, значна частина постраждалих в ДТП отримує виплати з ОСЦПВ з вирахуванням зносу на запчастини в 50-70%, це є несправедливим і не відповідає європейським практикам. Вирішення такої проблем на законодавчому рівні значно підвищить рівень захисту інтересів постраждалих в ДТП та довіру до страхування», - коментує Володимир Шевченко.

Финансовый навигатор TRISTAR.com.ua




Если вы обнаружили ошибку на этой странице, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter.
Темы
Финтех
Аграрная сфера
Чемпионат по страхованию
Страховые объединения
Интересное в страховании
Страхование жизни
Автострахование
Медицинское страхование
Страхование рисков
Агрострахование
Страхование имущества
Страхование туристов
Страхование и банки
Мошенничество в страховании
Пенсионные фонды
Обзор рынка страхования
Мнение профессионала
Интервью
Руководители: о личном
Подкасты
Исследование
Перестрахование
Страховые брокеры
Страховые компании
Слияния и поглощения компаний

Все темы >>>
Рассылка

Анонсы | Подкасты | Акции | Реклама | Песочница | Партнеры | О нас | Правовая информация

Страховой каталог INS.ORG.RU Rambler's Top100 Система Orphus
©2007-2024 TRISTAR.com.ua - твой финансовый навигатор!
© При полном или частичном использовании информации прямая гиперссылка на сайт TRISTAR.com.ua обязательна.